vrijdag 23 augustus 2013

Blog Directory

Een aantal weken geleden vroeg Stephanie van All About Ami op Instagram wie er allemaal een haakblog had en of je dan je naam, website en woonplaats wilde doorgeven. Ik had eigenlijk geen idee waarom precies, maar gaf mijn naam en adres door.

Ik was dit oproepje eigenlijk helemaal vergeten tot ik vorige week op haar site keek om een patroontje op te zoeken. Wat bleek nou? Stephanie had een heel bestand/blog gemaakt met alle haakblogs erop verzameld!


Het verhaal erachter was, dat toen zij begon met haken er nog maar weinig haakblogs waren en ze dat toen eigenlijk wel gemist had. Maar ze merkte dat het steeds meer in opkomst was en wilde daar een overzicht van hebben.

Uiteraard heb ik mijn naam direct opgezocht, en ik sta er echt tussen! Nou is dit niet echt alleen maar een haakblog, maar dat mag de pret niet drukken, toch?

Ik voel me vereerd om tussen al die andere bloggers te mogen staan. En wat een lange lijst is het geworden. Er staan bekende bloggers tussen, maar ook kleinere bloggers, zoals ik, die wat harder moeten schreeuwen om gehoord te worden. ;)

Binnenkort ga ik de hele lijst eens doorspitten op leuke nieuwe blogs om te volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten