maandag 14 oktober 2013

The Purl Bee

Toen ik Pinterest ontdekte kwamen er naast gehaakte projecten ook veel gebreide projecten langs. Ik had eigenlijk een soort van gezworen nooit te leren breien, totdat ik dus die bol Bravo Big Rainbow kocht....
Ik kreeg wel weer direct visioenen van toen mijn oma me probeerde te leren breien, heel lang geleden, toen ik nog op de basisschool zat. Ik kon me dat gevecht met die twee naalden nog herinneren als de dag van gisteren.

Maar goed, het lukt nu. En ik bekeek mijn "I wish I could knit" board op Pinterest nogmaals. Ja er stonden nogsteeds pareltjes in. Ik wilde meer, ik zocht en ik zocht. Maar mijn zoektocht faalde, op de een of andere manier kwam ik geen leuke brei projecten meer tegen. Op een sjaal na.

Een gewone simpele sjaal, recht gebreid zoals ze dat noemen, in verschillende mooie kleuren. Ik klikte door naar hun site en was op slag verliefd. Zo'n mooi garen, zo'n mooie projecten *kwijl*.


Ik hoef niet meer te zeggen toch?
Dus ben je nog op zoek naar leuke projecten of (eigenlijk veel te duur) garen, ga dan snel kijken bij The Purl Bee.

1 opmerking: