woensdag 1 januari 2014

2013 haakoverzicht

Allereerst:

Gelukkig nieuwjaar!!!!!



Ik heb nog getwijfeld of ik nu wel of niet een haakocerzicht van 2013 zou maken. Uiteindelijk besloten om het niet te doen en een gewoon overzicht te doen. Maar toen ik op andere blogs zoveel leuke overzichten zag wilde ik het dus wel nog doen.
Bij deze dus, mijn verlaat 2013 haakoverzicht!

Januari:
Seasonless scarf
Ik heb hem een paar keer omgehad maar het is niet mijn favoriet.

Februari:
Puk het kinderdagverblijfvriendje


Maart:
Pluis en de paasmini's                                 Wally the whale



Mei: (in april geen afgemaakte prjecten)

Triangle pillow

Groovyghan                                 Emily het baby uiltje

Juni:
Karel de kikker

Juli:
Teckel Bert

Augustus:
Hugo the Unicorn                     Mushu het draakje

Zeb de zebra

September:

  
 Eerst gebreide muts                           Granny square kussens

   Ribbed beanie                           Bandana cowl


Armbrei cowls

Oktober:
Xxxl vloerkleed                            Long double crochet cowl

Levi de beer

November:

Puffstitch neckwarmer                                      Fluted cowl

            

       Manfred de muis                                Wafflestitch blanket

Flap hat

Turbo hat, kinder en volwassenversie

December:

                   
 Summer colorblock blanket                   Triangle crochet scarf

34 projecten afgerond dit jaar (en dan zijn er nog wat kleine projecten tussendoor en wat dezelfde mutsen enzo).
Ik heb nog niet overal over gescheven, maar dat komt nog wel.
Vooral het laatste half jaar heb ik flink wat projecten gemaakt, veel sjaals en mutsen. Maar die zijn vaak ook gemakkelijk en snel te maken. 

2013 was een goed haakjaar :D ;)

2 opmerkingen:

  1. I just LOVE these...and the colors!

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/top-yarny-goodness-for-2013.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaaaaaaw jij maakt echt superleuke dingen !!! top hoor

    BeantwoordenVerwijderen