vrijdag 7 maart 2014

Wensenlijstje: Etsy vondsten




1. Nike Air Max Thea | 2. Nike Free 5.0 | 3. Pink Gold Infinity scarf | 4. Long bridemaid dress | 5. Large sitting deer statue | 6. Button ketting | 7. Paper dear head | 8. Neon lights nailpolish


Ik breng de laatste tijd veel tijd door op Etsy. Ik ben veel bezig met mijn eigen shop maar zoek naar leuke spulletjes voor mezelf. Soms kom ik via via leuke dingen tegen.
Hier boven heb ik een verzameling gemaakt van dingen die ik graag nog zou willen kopen. Het valt me nu wel op dat veel wat roze/peach kleurig is, maar met de lente op komt mag dat ook wel.

De knopenketting van Roest heb ik al langer op het oog en wil ik dan ook erg graag in mijn winkelmandje leggen. Ik weet alleen nogsteeds niet welke kleur ik het leukste vind.
De jurk lijkt me geschikt voor de bruiloft van vrienden. Ik vind de groene en de peachkleurige erg mooi.
De hertjes, tja ik ben dol op hertjes. Het papieren hertenhoofd lijkt me heel cool voor in de huiskamer. Misschien voor komende winter. En het hertenstandbeeld lijkt me heel leuk in een kinderkamer, voor ooit dus.
De Nikes. Ik heb een schoenentic, oke ik geef het toe. Ik zou graag nog een paar platte schoenen toe willen voegen aan mijn stash, de Nike Air Max Thea's zouden daar erg geschikt voor zijn. En een tweede paar renschoenen is nooit weg. De Nike Free 5.0 voor op de weg, mijn huidige Brooks voor in het bos.

En de rest spreekt voor zich denk ik. Ik hou van sjaals en nagellak!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten