maandag 19 mei 2014

Amsterdam Makers Festival

Voor het Ka-ching collectief van Etsy mag ik op het Amsterdam Makers Festival staan.  Van 30 mei tot 1 juni organiseerd De Overkant de eerste editie van het festival.Het festival is erop gericht om mensen kennis te laten maken met allerlei makers, webshops en creatieve hobby's. Het festivak is voornamelijk bedoeld voor studenten om hun kennis te laten met allerlei ambacht, maar het is ook toegangkelijk voor andere bezoekers.



Voor mij is het de eerste keer op een markt/festival en dus erg spannend. Ik hoop sowieso dat alles goed gaat en ik mensen kan inspireren tot haken en uiteraard het een en ander kan verkopen.

Ik ben nu druk bezig met het uitzoeken hoe ik mijn kraam wil indelen, waar ik allemaal aan moet denken en wat ik mee wil nemen.

Op 30 mei zullen Kadolab en ik een stand bemannen voor het collectief. Op de andere twee dagen staan andere Etsyverkopers abij de stand. Kom kijken, laat je inspireren en zeg even gedag ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten