vrijdag 23 mei 2014

Etsy aankopen

Zoals ik al vertelde heb ik veel gekocht via Etsy de laatste tijd. En dat is echt altijd een feestje. Ik heb volgens mij nog nooit gehad dat iets tegenviel. Ook blijf ik me verbazen over de leuke en mooie dingen die je kunt kopen via Etsy.

Voor mezelf bestelde ik al eerste de button ketting van Roest. Deze vermelde ik ook al eerder in mijn Etsy wensenlijstje.




Voor het doopsel van mijn neefje bestelde ik een stoere houten auto. Mijn stiefzus wilde heel graag hout speelgoed (tenmiste dat zeiden ze toen ze zwanger waren) vandaar dat ik iets van hout wilde hebben. Ik had deze shop al in mijn favorieten staan, dus uitzoeken was zo gepiept. Ik liet vriendlief nog even meekiezen, maar deze auto was bij ons beide favoriet. Ik had niet gedacht dat de auto er op tijd zou zijn, maar op vrijdag kwam hij nog net met de post mee. Dus op zondag konden we het cadeautje mooi afgeven.


Voor de bruiloft van vrienden wist ik eerst niet wat we moesten geven. Na een zoekrondje op Pinterest kwam ik uit bij een aantal verschillende geprinte schilderijen waarop de belangrijkste datums van het stel gedrukt stonden. Vriendlief vond dit ook erg mooi, dus toen was het een geschikte verkoper zoeken. Ons "schilderij" was mooi op tijd en is mooi afgewerkt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten