vrijdag 30 mei 2014

Etsylokaal

Nog meer Etsy nieuws. In juni doen er meer dan 100 verkopers mee aan #Etsylokaal. Wat is #Etsylokaal dan, zul je denken.
Tijdens #Etsylokaal bezorgen deze 100 verkopers een hele maand gratis (!) in hun regio, en kan jij door lokaal te kopen een steentje bijdragen aan het promoten van mooie handgemaakte of vintage producten uit Nederland.




Op de speciaal aangemaakte tumblr pagina vind je het verhaal van een aantal verkopers. Iedere verkoper vertelt kort over hem of haar, zijn/haar shop en waarom ze meedoen aan #Etsylokaal.



Op Pinterest vind je een overzicht van alle shops en in welke regio ze zitten. Uiteraard doe ik ook mee. In Juni verzend ik gratis in de gemeente Peel & Maas en Venlo. Als je in Juni bij me besteld kom ik je bestelling zelf aan huis brengen, Hoe leuk is dat???

De shops zijn ieder het bekijken waard. Ik zou zeggen, kijk rond, maak een wishlist en sla je slag in Juni.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten